czwartek, 13 grudnia 2012

To CHCĘ, aby się stało TERAZ !!!- deklaracja mocy.




Rozkazuję JAM JEST OBECNOŚCIE WE MNIE, KTÓRĄ JESTEM, że od teraz tę chwilę i wszystkie przyszłe doświadczenia życiowe przepełnia radość, pokój, piekno, harmonia i jedność,współczucie, prawda, mądrość, uczciwość, dostatek, bezpieczeństwo i miłość!!!

Rozkazuję, że ograniczające myślokształty, które uwięziły mojego ducha, zostają na zawsze usunięte!!!

Rozkazuję, że od teraz chcę i używam całej mojej świadomości, bo JESTEM nieograniczoną, wielowymiarową istotą ludzką!!!



W chwilach konfrontacji z negatywnymi warunkami postanów:

Siłą boskiej energii pulsującej przez moje serce przywołuję Światło Uniwersum do tej właśnie sytuacji. JAM JEST JEDNYM z wszelkim życiem i wiem, że gdy ja się uwalniam, uwalniam całe życie i stworzenie! Wielki Duchu, Boże Ojcze-Matko, przemień każdy energetyczny elektron, połączony z tą sytuacją w boskie światło. Przemień przyczynę, istotę, oddziaływanie, zapis i wspomnienie tej sytuacji wstecz, aż do pierwotnego boskiego zamiaru.

Proszę moją JAM JEST OBECNOŚĆ i JAM JEST OBECNOŚĆ każdej zaangażowanej istoty, jak również JAM JEST OBECNOŚĆcałej ludzkości, aby objęły pełną komendę nad myślami, słowami, działaniami i uczuciami. Wznieś nas ku prawdzie jedności i poważania wszelkiego życia. Prowadź nas i kieruj nami, abyśmy rozpoznali wszystkie błędy na naszej drodze i podjęli konieczne kroki do stworzenia nowej rzeczywistości na bazie boskiej energii i harmonii.

Rozumiem i wiem, że aktywność tego Światła jest boską perfekcją właśnie w tej chwili, w której to mówię. Proszę, aby Światło mogło przybywać przeze mnie i przez całą ludzkość- codziennie, co godzinę i z każdym naszym oddechem. Wiem, że to Światło zawsze zwycięża i wiem, że JAM JEST ŚWIATŁEM !!! I tak jest, moja ukochana OBECNOŚCI JAM JEST.

Z: M.Wimmer "Majowie, Tkacze Czasu, Gracze Uniwersum"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz