piątek, 14 grudnia 2012

Pomoc dla zwierzaka.

Kiedy Twój zwierzak choruje, możesz go wspomóc modlitwą:

UZDRAWIANIE ZWIERZĘCIA
Niebiańscy uzdrowiciele, kocham ....(wstaw imię) z całego serca. Proszę połączcie się z moją miłością i ześlijcie ją na... Najdroższa Aine proszę otocz moje zwierzątko swą jasną, srebrzystą energią pokoju i szczęścia. Najdroższy Rafaelu, proszę otocz moje zwierzątko swą szmaragdową, czystą energią zdrowia i dobrej kondycji. Najdroższa Dano, proszę ześlij na organizm mojego pupila harmonię i naturalną witalność. Najdroższy św. Franciszku proszę, porozmawiaj z moim zwierzątkiem i przekaż mi, w jaki sposób mogę przywrócić mu dobre samopoczucie.

Dziękuję Ci Aine.. Rafaelu.. Dano.. św. Franciszku.. za Waszą uzdrowicielską pomoc. Dziękuję za dobre samopoczucie. Dziękuję za dodanie nam otuchy. Oddaję teraz całą sytuację w Wasze ręce i Boga, z wielką wiarą i ufnością.
z: Archaniołowie D.Virtue




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz