środa, 28 marca 2012

Za co kocham tę ścieżkę?

Za co kocham Faery? Ktoś powiedział, że nie kocha się za coś, lecz pomimo czegoś. Tu nie trzeba kochać ani za coś, ani pomimo czegoś. Tu możesz być sobą, taką jaka jesteś, bez konieczności zmieniania się. Ktoś może oburzyć się, że przecież zmiana, ewolucja jest wpisana w naturę ludzką. Tak, ale jest to zmiana naturalna, nie wymuszona przez jakąś teorię lub zastosowaną technikę. Każdy ma swoje niebo. Tak, gdzieś jest niebo nie dla wszystkich, lecz dla mnie.




"Gdzie indziej"

Kocham czas i spokój
W środku mnie
W tej przestrzeni, gdzie mogę oddychać.
Wierzę, że jest odległość, którą mam się przechadzać,
By dotknąć podczas lat,
Wyciągając i dochodząc do,
Podając się, ukrywając się...

Wierzę, że
Jest niebo dla nikogo innego oprócz mnie.
I będę tego bronić tak długo, aż będę mogła opuścić to miejsce w ciszy
Gdybym postanowiła, byś próbował zrozumieć

Jak spokojne dziecko oczekuje dnia, w którym ona może uwalniać się.
Forma, która uparcie trwa przy tej rozpaczy.
O matko! Czy Ty nie widzisz, że mam
Przeżyć moje życie w sposób dobry dla mnie?
Nie powiedziałam, że dobry dla Ciebie,
ale na pewno dobry dla mnie

Wierzę, że
Jest niebo dla nikogo innego oprócz mnie
I będę tego bronić tak długo, aż będę mogła opuścić to miejsce w ciszy
Gdybym postanowiła, byś próbował zrozumieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz